CMS Kraków
ICEportal 3 CMS - lider CMS w Krakowie i Małopolsce
ICEportal 3 CMS to aplikacja typu Content Management System, służąca do tworzenia, wdrażania i administrowania serwisu internetowego.
Oto 10 powodów, dla których warto zainwestować w ICE portal 3 CMS:
- Edycja. Będziesz mógł aktualizować asortyment Twoich produktów i usług, zmieniać grafikę i zdjęcia w galerii, poprawiać „literówki”, zamieszczać promocje.
- Pozycjonowanie. Nasz system jest przyjazny pozycjonowaniu strony i pomoże w umieszczeniu jej na szczycie wyszukiwarki internetowej.
- Prawa dostępu. Będziesz mógł odpowiednio podzielić zarządzanie serwisem za pomocą hierarchicznego systemu praw dostępu pomiędzy poszczególnych redaktorów - zabezpieczasz swój system przed zniszczeniem ich przez niepowołane osoby oraz przyspieszasz funkcjonowanie Twojej Firmy.
- Aktualizacje. Wciąż udoskonalamy nasz system – co kilka tygodni udostępniamy darmowe aktualizacje.
- Integracja. ICEportal 3 CMS może współpracować z wdrożonym w firmach oprogramowaniem, służącym do zarządzania kontaktami z klientem (CRM), obsługi zamówień, zarządzania ofertami, forami dyskusyjnymi.
- Kontakt z klientem. Nasz system ułatwi Ci kontakt z klientem poprzez zamieszczone na Twojej stronie: formularze zgłoszeniowe, ankiety, fora, blog, opinie o produkcie czy usłudze.
- Mapa serwisu. Automatycznie generujesz mapę Twego serwisu w formie drzewa graficznego. Klient łatwo znajdzie każda stronę, a wyszukiwarki zaindeksują witrynę błyskawicznie.
- Zaawansowane moduły. Rozwijaj możliwości swojej firmy dzięki ponad 50 zaawansowanym modułom.
- Prosta obsługa. ICEportal 3 CMS jest łatwy w obsłudze i wystarczy podstawowa znajomość komputera, by nim zarządzać.
- Oszczędność. Nie musisz zatrudniać informatyka i grafika, by mieć nowoczesną, często aktualizowaną stronę internetowa, która będzie na szczycie wyników wyszukiwarki Google.
Dzięki ICEportal 3 CMS możesz stworzyć na przykład:
- Katalog produktów. Pozwala szybko rozbudować i administrować ofertą firmy.
- Sklep internetowy. Ułatwia klientom zakup produktów. Pozwala na dokładną prezentację przedmiotów w formie opisów oraz zdjęć, automatyzację wielu czynności, sprawną obsługę zamówień.
- Katalog szkoleń. To zespół aplikacji, pozwalający stworzyć portal do zarządzania ofertą firmy szkoleniowej. Ułatwia organizację i edytowanie oraz dostęp do informacji.
- Rozszerzona wyszukiwarka ofert. To moduł umożliwiający klientowi wyszukanie interesujących go ofert na podstawie zdefiniowanych kryteriów wyszukiwania .Wyniki wyszukiwania prezentowane są za pomocą listy dostępnych ofert.
- Serwis rekrutacyjny. Każde ogłoszenie o pracę ma swoją podstronę i swój numer referencyjny oraz przycisk 'aplikuj', co usprawnia składanie ofert.